H+H CDJR

4.5
Car Sales: (402) 896-6000Service: (402) 896-6000

619 New and Used Vehicles for Sale at H+H CDJR

Every used car comes with a FREE CARFAX Report
Sort by: CARFAX Best Match
1 - 12 of 619 results
2026 Jeep Wrangler Sport
New 2026 Jeep Wrangler Sport
$32,383 | $41,285 MSRP
Engine: 4 Cyl 2.0 LMileage: 1 miles
Body Style: SUVColor: White
2026 Ram 1500 Tradesman
New 2026 Ram 1500 Tradesman
$47,279 | $53,815 MSRP
Engine: 6 Cyl 3.6 LMileage: 8 miles
Body Style: PickupColor: Black
2026 Jeep Grand Cherokee Laredo
New 2026 Jeep Grand Cherokee Laredo
$40,383 | $48,350 MSRP
Engine: 4 Cyl 2.0 LMileage: 8 miles
Body Style: SUVColor: White
2026 Ram 2500 Tradesman
New 2026 Ram 2500 Tradesman
$78,419 | $75,675 MSRP
Engine: 6 Cyl 6.7 LMileage: 1 miles
Body Style: PickupColor: Blue
2026 Ram 2500 Big Horn
New 2026 Ram 2500 Big Horn
$66,030 | $80,055 MSRP
Engine: 6 Cyl 6.7 LMileage: 17 miles
Body Style: PickupColor: Silver
2026 Jeep Grand Cherokee L Laredo
New 2026 Jeep Grand Cherokee L Laredo
$40,041 | $47,500 MSRP
Engine: 6 Cyl 3.6 LMileage: 5 miles
Body Style: SUVColor: Black
2026 Jeep Grand Wagoneer Limited Edition
New 2026 Jeep Grand Wagoneer Limited Edition
Request Quote | $85,755 MSRP
Engine: 6 Cyl 3.0 LMileage: 0 miles
Body Style: SUVColor: White
2026 Jeep Grand Cherokee Limited Edition
New 2026 Jeep Grand Cherokee Limited Edition
$45,516 | $52,330 MSRP
Engine: 4 Cyl 2.0 LMileage: 15 miles
Body Style: SUVColor: Red
2026 Jeep Grand Cherokee L Laredo
New 2026 Jeep Grand Cherokee L Laredo
$40,041 | $47,500 MSRP
Engine: 6 Cyl 3.6 LMileage: 8 miles
Body Style: SUVColor: Silver
2026 Ram 1500 Big Horn/Lone Star
New 2026 Ram 1500 Big Horn/Lone Star
$51,091 | $60,880 MSRP
Engine: 6 Cyl 3.6 LMileage: 14 miles
Body Style: PickupColor: White
2026 Dodge Durango GT
New 2026 Dodge Durango GT
Request Quote | $53,460 MSRP
Engine: 8 Cyl 5.7 LMileage: 0 miles
Body Style: SUVColor: Gray
2026 Ram 1500 Big Horn/Lone Star
New 2026 Ram 1500 Big Horn/Lone Star
$50,547 | $64,210 MSRP
Engine: 8 Cyl 5.7 LMileage: 7 miles
Body Style: PickupColor: Gray
1 - 12 of 619 results

Ratings & Reviews

Overall Rating
4.5
90 Verified Reviews
5 Star
81%
4 Star
5%
3 Star
2%
2 Star
3%
1 Star
9%
Sort by: Most Helpful
Read reviews that mention
by 2017 CHRYSLER PACIFICA LIMITED Owner on 05/05/2026Verified Service
Service department sucks. Check engine light came on. Was told needed new O2 sensors. Took vehicle off lot , check engine back on. Was originally told it wasn't catalytic converter. They replaced wrong sensor. Correct sensor replaced. Check engine light back on. Now told need a catalytic converter. For 6,000!
by H+H on 05/12/2026
We're sorry to hear about your frustration. Check engine concerns can sometimes require multiple diagnostic steps, as related components may trigger similar fault codes, and underlying issues may not be immediately apparent. Recommendations are updated based on test results at the time of each evaluation and manufacturer diagnostic guidelines. We encourage you to contact dealership management directly so we can review your repair history and address your concerns. - Management
by 2017 CHRYSLER PACIFICA LIMITED Owner on 07/24/2025Verified Service
The servicee advisor. Ed Reiss was so helpful. HOWEVER, whatever they fixed did not do the job. After 150 miles the car is doing the exact same thing only worse. We are from Texas, family is riding their bikes across Iowa and we may be stranded in Waterloo, Kiowa!
by 2019 RAM 1500 LIMITED Owner on 05/12/2026Verified Service
HH Jeep Ram was outstanding as always start to finish. They completely keep you informed on the progress of your repairs via a portal along with phone calls.
by H+H on 05/13/2026
Thank you for the 5 stars! We're so glad you had a great experience and found the repair portal helpful. We look forward to seeing you again!
by 2022 JEEP GRAND CHEROKEE L LAREDO Owner on 04/01/2026Verified Service
Great communication regarding status of service. When I picked it up Dan helped me and ran my car through car wash which was very thoughtful and appreciated.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2020 RAM PROMASTER 3500 HIGH Owner on 03/21/2026Verified Service
Excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent excellent great job excellent
by H+H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2021 RAM PROMASTER CITY Owner on 03/13/2026Verified Service
Ed Reiss provided a calm description of issue(s) and answered my questions in a professional manner and I left with 3 alert lights off.
by H+H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2025 JEEP WAGONEER S LAUNCH EDITION Owner on 02/27/2026Verified Service
Service was excellent! Staff made it super easy to get the car in, get a rental, and get the car back.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by Lisa B. on 02/05/2026Verified Service
I had excellent customer service from Troy Jamison. He checked the warranties. Got my Jeep serviced and provided me with all the information I needed along the way. He is a great asset to your team! Thank you.
by H+H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2019 RAM 1500 LIMITED Owner on 12/03/2025Verified Service
H&H consistently provides exceptional service, ensuring that you are well-informed throughout the entire process. The service advisors are always professional, friendly, and helpful.
by Roy C. on 11/20/2025Verified Service
I've had regular maintenance done on my car here since I bought it from H&H over 2 years ago. The work has always been top notch and customer service is great.
by 2021 RAM PROMASTER CITY Owner on 11/03/2025Verified Service
Service Advisor was very attentive and listened to my concerns, answered questions and provided assistance with Tire Warranty that was not properly submitted by other service location.
by 2023 JEEP GRAND CHEROKEE LIMITED 4X Owner on 10/18/2025Verified Service
Online booking was a little complicated but between the schedulers and the service department (Ed), this was an ideal experience. My car was taken and given what it needed and I wad respected and given excellent customer service and communication!
by 2020 JEEP WRANGLER UNLIMITED SPORT Owner on 08/11/2025Verified Service
Great shop and kind people, really liked the video inspection link so you can see and hear their suggestions.
by Oketo C. on 08/25/2024Verified Shopper
First they sent the wrong form to fill out second they ran my credit 8 time I would not recommend anyone to do any business with these people. Not professional at all I was going to purchase the car something told me to just let a day go by and they sure showed there colors.
by 2013 HONDA CIVIC EXL Owner on 04/02/2026Verified Service
The work is always quality by the time I get it normally but they have been notorious for taking their time on things. Brakes (new rotors and pads, no resurfacing needed, just one set not both front and rear) took 2 days, last time I got new tires I was out of a car 5 work days (a week if you include the weekend). Things you would think shouldn't take too long take significantly longer. Most of the time when I get my car back I can tell that the work has been completed to a high standard so I didn't mind the wait. This time for brakes and an oil change I had to wait 2 days for my car to be done and the change engine oil light was still on and they didn't replace the sticker so I don't even know if they actually changed my oil. Take that with what you will.
by 2018 RAM 1500 LARAMIE Owner on 03/25/2026Verified Service
Jesse was good. The hidden fees and misquote of pricing was disappointing. No explanation for the $189 labor fee for a 20 minute computer update along with a $37.99 shop supplies fee that Jesse could not justify nor remove (.not sure how shop supplies pertain to applying computer code to a key fob) Compound this experience with the lack luster experience with a recent purchase from another H&H location, this confirms I will be looking for other alternatives for service and purchasing vehicles.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for your feedback. We're glad Jesse provided good service, but we're concerned about your experience with pricing transparency and unclear labor and shop supply charges. We understand how frustrating this is and take your concerns seriously, as this is not our standard. We're also sorry to hear this added to prior frustrations at another H&H location. Consistency and trust are very important to us. A member of our management team will contact you to review your visit and address your concerns directly. Thank you for bringing this to our attention.
by 2021 DODGE CHALLENGER SRT HELLCAT Owner on 03/22/2026Verified Service
Always a pleasure to visit H&H for service.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2022 DODGE CHALLENGER R/T SCAT PACK Owner on 03/22/2026Verified Service
Always a pleasure to go to H&H for service
by H+H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2021 RAM 1500 LIMITED Owner on 02/28/2026Verified Service
Troy is the best service writer I have worked with in a very long time.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
by 2013 JEEP WRANGLER UNLIMITED SPORT Owner on 02/17/2026Verified Service
Dan was awesome! Good deal on service and great customer care.
by H&H on 04/20/2026
Thank you for the 5 stars! Glad you had a great experience!
1 - 20 of 90 results

Service Information

101 Customer Favorites

Customers who favorite a shop get free open recall alerts, service reminders, vehicle service history, & more!

Top Services Performed

Based on CARFAX Service History, H+H CDJR specializes in these services, in addition to many others.

  • Auto Maintenance
  • Oil Change
  • Tire Rotation

Top Makes Serviced

Based on CARFAX Service History, H+H CDJR specializes in these makes, in addition to many others.

  • Chrysler Services
    Chrysler
  • Dodge Services
    Dodge
  • Ford Services
    Ford
  • Jeep Services
    Jeep
  • Ram Services
    Ram

About Us

Get In Touch
Sales Information
New Car Sales: (402) 896-6000
Used Car Sales: (402) 896-6000

Frequently Asked Questions

What do verified customers think about H+H CDJR in Omaha, NE?
Verified customers who visit H+H CDJR in Omaha, NE rate this business 4.5 out of 5 stars, with 90 reviews. 101 customers favorited this location.
How can I contact H+H CDJR in Omaha, NE?
To reach the sales team at H+H CDJR in Omaha, NE, call (402) 896-6000. To reach the service department, call (402) 896-6000
Does H+H CDJR in Omaha, NE have a service center?
Yes, H+H CDJR in Omaha, NE does have a service center. You can contact the service department at (402) 896-6000.