Candy Cars Inc.

4.2
Car Sales: (315) 501-0902Service: (315) 455-2404
Sales Closed until 9:00 AM on Monday
More Hours

141 New and Used Vehicles for Sale at Candy Cars Inc.

Every used car comes with a FREE CARFAX Report
Sort by: CARFAX Best Match
1 - 12 of 141 results
2023 Ford Escape Active
Used 2023 Ford Escape Active
$20,395 | 37,229 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
2 Service History Records
2020 Ford F-150 XLT
Used 2020 Ford F-150 XLT
$22,675 | 75,205 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Commercial Use
Commercial Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
20 Service History Records
2022 Ford F-150 XLT
Used 2022 Ford F-150 XLT
$29,075 | 70,641 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Commercial Use
Commercial Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
5 Service History Records
2023 Ford Escape ST-Line
Used 2023 Ford Escape ST-Line
$23,570 | 25,042 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
9 Service History Records
2024 Subaru Crosstrek
Used 2024 Subaru Crosstrek
$20,175 | 76,625 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Commercial Use
Commercial Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
9 Service History Records
2024 Chrysler Voyager LX
Used 2024 Chrysler Voyager LX
$23,075 | 24,570 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Government Use
Government Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
3 Service History Records
2024 Chevrolet Equinox LS
Used 2024 Chevrolet Equinox LS
$20,425 | 24,578 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
9 Service History Records
2023 Jeep Grand Cherokee Trailhawk 4xe
Used 2023 Jeep Grand Cherokee Trailhawk 4xe
$27,675 | 27,064 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
19 Service History Records
2024 Jeep Wrangler Sport 4xe
Used 2024 Jeep Wrangler Sport 4xe
$25,075 | 29,259 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
8 Service History Records
2023 Nissan Rogue S
Used 2023 Nissan Rogue S
$20,175 | 27,531 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
9 Service History Records
2022 Ram 1500 Laramie
Used 2022 Ram 1500 Laramie
$33,070 | 79,155 miles
good value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
11 Service History Records
2024 Ford Mustang
Used 2024 Ford Mustang
$30,170 | 7,447 miles
good value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
10 Service History Records
1 - 12 of 141 results

Ratings & Reviews

Overall Rating
4.2
33 Verified Reviews
5 Star
64%
4 Star
18%
3 Star
3%
2 Star
6%
1 Star
9%
Sort by: Most Helpful
Read reviews that mention
by Ed G. on 08/18/2026Verified Shopper
Had an Appt to look at an Audi Q5 when I arrived they were showing it to a couple and the couple bought it !! I was very upset !
by 2021 JEEP COMPASS LATITUDE Owner on 12/25/2025Verified Service
They are always very courteous and upfront about what's going on with the car and the cost of the repair. It's usually pretty easy to schedule an appointment too.
by Rebecca H. on 04/18/2025Verified Service
It seems I'm getting rip off I brought my car there 3 times for a heating problem and still not fix.there quick to sell a car tho.i had it 4 months engine blew I had to come out my pocket because they said it was warp how is that fair when I have a warranty
by Terry Y. on 03/23/2024Verified Service
I had an appointment to fix I rear defogger for 10 am. I called multiple times to get a status update, never got a call back. I get out of work at 5 pm there by 5:15 they never brought my jeep in. Then instead of replacing my window they decided to glue the diodes on the glass. Hence today in this storm I couldn't get my glass to defog.
by Kelly Wallace on 10/23/2025
We're very sorry to hear about your experience and the lack of communication regarding your appointment. This is not the level of service we strive to provide. Please reach out to our service department directly so we can address your rear defogger issue promptly and make things right. Your satisfaction is very important to us.
by 2021 JEEP WRANGLER UNLIMITED SPORT Owner on 08/05/2026Verified Service
The best staff and customer service
by 2021 DODGE DURANGO SXT Owner on 06/24/2026Verified Service
No communication, exposed wiring under dash
by Lucas M. on 06/14/2026Verified Purchase
Good good, was good for everything I asked and good service.
by 2021 JEEP COMPASS LATITUDE Owner on 05/14/2026Verified Service
Service department is very fast friendly.
by Wes P. on 03/25/2026Verified Service
Service was fast, timely, and thorough.
by 2019 CHEVROLET SILVERADO K1500 LT Owner on 01/28/2026Verified Service
In and out. It was perfect. Friendly staff who kept me informed.
by 2018 NISSAN ROGUE SPORT S/SV/SL Owner on 12/15/2025Verified Service
They were amazing very accommodating, friendly etc.
by 2022 FORD EDGE TITANIUM Owner on 09/23/2025Verified Service
Vary bad company had brought a car for 30 thousand dollars the transmission went in not even 90 days and the refused to help me out so I had to get a court case going. Very unprofessional and is a waste of money.
by Kelly Wallace on 10/23/2025
We're sorry to hear about your frustration. After reviewing your situation, we want to clarify a few points. Keyasia, the vehicle you purchased had over 15,000 miles put on it in just four months, which is extremely extensive usage. Additionally, your warranty had already expired by the time you brought the car in for repairs. While we understand that a transmission failure is frustrating, we were unable to cover the repairs under warranty due to these factors. We always aim to provide clear guidance on coverage and options at the time of sale and during service. We appreciate your feedback and hope this helps clarify the situation. Candy Cars
by Tom C. on 08/02/2025Verified Service
Lisa in customer service was great. She listened to my tire scenario., got the tire and had it taken care of amazingly quick and got me back on the road. A big thank you to her and the service team! Tom
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that Lisa provided excellent service, handled your tire situation quickly, and got you back on the road smoothly. We'll be sure to pass along your kind wordsshe'll be delighted!
by Donna Y. on 02/06/2025Verified Service
I had a couple of concerns after purchasing my new car. I was able to make an appointment and they were very professional and were even gracious about the one concern having been a mistake on my part!
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Thank you for sharing your experience! We're glad to hear our team handled your concerns professionally and graciously. Providing prompt and courteous service after your purchase is very important to us, and we're happy we could make the process smooth for you. We truly appreciate your feedback!
by Jeffrey P. on 01/21/2025Verified Purchase
I liked everything about my purchase experience with Candy Cars Inc. Anthony, Colby, and Cory, were very helpful, answering any and all my questions. I Love my Ridgeline!!
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that Anthony, Colby, and Cory were so helpful and that your entire purchase process was smooth and enjoyable. We truly appreciate your kind words and hope you're loving your new vehicle!
by Tony N. on 12/08/2024Verified Purchase
the experience was most enjoyable since the salesman was extremely professional, courteous and most of all very patient.There was nothing negitive about the experience.
by Kelly Wallace on 10/23/2025
We're thrilled to hear that your experience was enjoyable and that our salesperson provided professional, courteous, and patient service. We truly appreciate your feedback and are delighted you had a positive experience with us!
by Jeffrey S. on 11/16/2024Verified Shopper
Still looking what they were very nice people and very courteous and promptly doing and getting whatever information was needed
by Kelly Wallace on 10/23/2025
We're glad to hear our team was courteous and quick to provide the information you needed. We're here to help whenever you're ready and look forward to assisting you in finding the perfect vehicle!
by Terry Y. on 08/04/2024Verified Service
Courtney makes a great addition to the service department and with Mike the make a great team . I love going here for service.
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Courtney makes a great addition to the service department and with Mike the make a great team . I love going here for service.
by Terry Y. on 01/23/2024Verified Service
Really friendly and Mike the service advisor always goes above and beyond to make things easier and better. My Salee person Anthony always good to look at while I wait but a great company all around.
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that Mike in our service department goes above and beyond and that Anthony has been great to work with as well. We truly appreciate your kind words and loyaltyour team looks forward to assisting you again!
by Terry Y. on 12/15/2023Verified Service
Candy cars went above and beyond for me to get my jeep fixed out of warranty and fixed it gave me a free rental and didn't charge me a deductible. Mike Thanks for going above and beyond. You guys have made a customer for life!
by Kelly Wallace on 10/23/2025
Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear our team went above and beyond to get your Jeep fixed, provided a free rental, and waived the deductible. We truly appreciate your kind words about Mike and the rest of our teamyour satisfaction means everything to us!
1 - 20 of 33 results

Service Information

4 Customer Favorites

Customers who favorite a shop get free open recall alerts, service reminders, vehicle service history, & more!

Car Fox smiling while holding a phone.

Top Services Performed

Based on CARFAX Service History, Candy Cars Inc. specializes in these services, in addition to many others.

  • Auto Maintenance
  • Brake Service
  • Emissions Inspection
  • Oil Change

Top Makes Serviced

Based on CARFAX Service History, Candy Cars Inc. specializes in these makes, in addition to many others.

  • Chevrolet
  • Ford
  • Jeep
  • Nissan
  • Ram

About Us

Get In Touch
Sales Information
Used Car Sales: (315) 501-0902
Today: Closed until 9:00 AM on Monday
Sunday
Closed
Monday
9:00 AM - 7:00 PM
Tuesday
9:00 AM - 7:00 PM
Wednesday
9:00 AM - 7:00 PM
Thursday
9:00 AM - 7:00 PM
Friday
9:00 AM - 6:00 PM
Saturday
9:00 AM - 5:00 PM

Frequently Asked Questions

What do verified customers think about Candy Cars Inc. in Syracuse, NY?
Verified customers who visit Candy Cars Inc. in Syracuse, NY rate this business 4.2 out of 5 stars, with 33 reviews. 4 customers favorited this location.
How can I contact Candy Cars Inc. in Syracuse, NY?
To reach the sales team at Candy Cars Inc. in Syracuse, NY, call (315) 501-0902. To reach the service department, call (315) 455-2404
Does Candy Cars Inc. in Syracuse, NY have a service center?
Yes, Candy Cars Inc. in Syracuse, NY does have a service center. You can contact the service department at (315) 455-2404.