Orlando Preowned

3.7
Car Sales: (407) 305-5785
Sales Closed until 9:00 AM on Monday
More Hours
Website

91 New and Used Vehicles for Sale at Orlando Preowned

Every used car comes with a FREE CARFAX Report
Sort by: CARFAX Best Match
1 - 12 of 91 results
2023 Toyota Corolla LE
Used 2023 Toyota Corolla LE
$18,262 | 75,856 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
14 Service History Records
2024 Toyota Corolla Cross L
Used 2024 Toyota Corolla Cross L
$22,683 | 39,224 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
8 Service History Records
2022 BMW 7 Series 750i xDrive
Used 2022 BMW 7 Series 750i xDrive
$47,762 | 54,618 miles
great value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
14 Service History Records
2023 Mazda CX-50 S
Used 2023 Mazda CX-50 S
$21,762 | 65,667 miles
good value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
11 Service History Records
2021 Acura TLX A-Spec
Used 2021 Acura TLX A-Spec
$24,262 | 106,260 miles
good value
Minor Damage
Minor Damage
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
22 Service History Records
2024 BMW 2 Series 228i
Used 2024 BMW 2 Series 228i
$27,662 | 32,416 miles
good value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Rental Use
Rental Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
2 Service History Records
2020 Nissan Frontier SV
Used 2020 Nissan Frontier SV
$17,262 | 112,152 miles
good value
Minor Damage
Minor Damage
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
18 Service History Records
2019 Nissan Leaf SL
Used 2019 Nissan Leaf SL
$13,762 | 41,763 miles
good value
No Accident or Damage Reported
No Accident or Damage Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
10 Service History Records
2022 Toyota Camry SE
Used 2022 Toyota Camry SE
$22,161 | 62,853 miles
good value
Accident Reported
Accident Reported
Personal Use
Personal Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
14 Service History Records
2003 Ford F-150 Lariat
Used 2003 Ford F-150 Lariat
$9,262 | 156,903 miles
good value
Accident/Minor Damage
Accident/Minor Damage
Personal Use
Personal Use
2-Owner
2-Owner
Service History
26 Service History Records
2018 Ram 2500 Laramie
Used 2018 Ram 2500 Laramie
$31,762 | 190,538 miles
good value
Accident Reported
Accident Reported
Personal Use
Personal Use
2-Owner
2-Owner
Service History
26 Service History Records
2025 Toyota RAV4 XLE
Used 2025 Toyota RAV4 XLE
$32,762 | 22,546 miles
great value
Accident Reported
Accident Reported
Rental Use
Rental Use
CARFAX 1-Owner
CARFAX 1-Owner
Service History
5 Service History Records
1 - 12 of 91 results

Ratings & Reviews

Overall Rating
3.7
12 Verified Reviews
5 Star
67%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
33%
Sort by: Most Helpful
Read reviews that mention
by Robert C. on 03/22/2026Verified Purchase
Fast, friendly, no nonsense. Told them what I wanted and where I needed to be at in price. Easiest vehicle purchase I've ever experienced.
by Sean K. on 11/10/2024Verified Shopper
Welcome to the land of hidden fees! Over $6,000 worth. Then they claim that their vehicles are the most reasonably priced vehicles around. Even though they're $4,000 over fair value. That's all right, I'll go by from somebody in Vero Beach, and pay what's appropriate for the same car! $34,000 for a 2021 Alfa Romeo Giulia Ti Sport is DEFINITELY not a deal!
by Leonardo Braz on 10/07/2025
Hello Sean, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your negative experience and the concerns you have about our pricing and fees. We aim for complete transparency. The final out-the-door price of any vehicle includes the vehicle's price, a standard dealer service fee, state-required taxes and registration fees, and any optional products a customer chooses to purchase. We apologize if this breakdown was not clearly communicated to you. Our vehicle prices are set based on current market conditions and the investment we put into ensuring our cars are safe and reliable. We regret that we couldn't find a price point that worked for you on the Alfa Romeo. We appreciate you giving us the opportunity and wish you the best in your car search. Best, Leo Braz General Manager
by Carl B. on 07/07/2024Verified Purchase
Didn't like the fact I had to send a wire transfer on the day I had to drive 300 plus miles to make the purchase. My bank didn't open till 9 and 25 minutes to wire the money owed and then drive up. Normally I would have left at 6:30 am. Instead of 9:30. Don't know why they couldn't take my check or credit card..other than that I had a decent experience
by Leonardo Braz on 10/07/2025
Hello Carl, Thank you for taking the time to leave a review and for making the 300+ mile trip to purchase your vehicle from us. We sincerely apologize for the frustration and delay the payment process caused on your day of travel. We understand that a last-minute wire transfer is an inconvenience. For out-of-state or long-distance purchases where the vehicle is taken the same day, we require a wire transfer as it is the most secure method for both parties and provides immediate, verifiable proof of cleared funds. Unfortunately, personal checks require several days to clear, and we are not equipped to accept full payment via credit card for vehicle purchases due to the high processing fees and security protocols involved. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our communication process, ensuring our payment policies are explained more clearly and further in advance of the pickup day. We're glad to hear that aside from this issue, you had a decent experience with us. We appreciate your business and hope you are enjoying your new car! Sincerely, Leo Braz General Manager
by Carmine M. on 07/16/2021Verified Shopper
I've been trying to have them get back to me with pictures of the vehicle I'm interested in purchasing for almost 2 weeks, but they haven't yet sent/responded. They've claimed that it's in the shop getting "detailed" since, as they have only one pucture posted online!
by Leo Braz on 01/22/2022
Hi Carmine, We apologize for the miscommunication on that vehicle that were looking at and it only had 1 picture. We are a high volume store and we turn our inventory very quickly. We thank you for the opportunity you have given us and hope to earn your business in the future. Sincerely, Leo Braz General Manager
by Don H. on 12/29/2020Verified Shopper
The vehicle lists for $5,999 but when I offered $5,500 these people started adding fees, $890 dealer fee then added $800 for their work on the car plus taxes bringing the final total to $7800. That is fraudulent advertising plus putting in a new AC unit in does NOT cost $800. For that car maybe $500 at the most. They are liars. Would never deal with them!
by Leonardo Braz on 12/31/2020
Hi Don, Thank you for sharing your feedback with us. Were sorry your experience didnt match your expectations. We are sorry that we couldn't meet your budget for this vehicle, if you would like please stop by the dealership and I will be happy to show other vehicle that might with in your budget. The advertised priced does not include state taxes, Registration, dealer prep and Doc. Please feel free reach out to 407-295-5565 with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance. Sincerely, Leo Braz General Manger
by Jennifer T. on 04/09/2019Verified Shopper
I had an appointment to look at a vehicle and because it was a couple-hour commute to get there, I called to confirm. When I did, I learned that they had a deposit on that vehixle and I would not have been able to drive it if I had gone out of my way to do so.
by Leo Braz on 05/31/2019
Hi Jennifer, Thank you for inquiring about a vehicle we had for sale. While we make every attempt for your vehicle of choice to be available for purchase we can not guarantee someone won't purchase the vehicle before you arrive. I do apologize the vehicle you desired was sold before you could arrive to see it. However, do to our increased volume of business some vehicles do tend to go quickly. We would never mislead anyone and that is why you were informed before making the long trip down.
by Arnel C. on 10/30/2019Verified Purchase
Had everything ready when we got there after driving over 4 hrs to buy car. Thank you for great service.
by Leonardo Braz on 08/13/2020
Hi Arnel, We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We are glad the everything worked out as you expected. Sincerly, Leo Braz General Manager
by Sabin A. on 12/29/2020Verified Shopper
Very good service, salesman called promptly and made several proposals.
by Leonardo Braz on 12/31/2020
Hi Sabin, We Appreciate your feedback! We thank you for the opportunity you have given us to earn your business. Sincerely, Leo Braz General Manager
by Pat B. on 11/21/2020Verified Purchase
Enjoyed the experience buying a car with them. Not pushy, straightforward without any hassling.
by Leonardo Braz on 12/31/2020
Hi Pat, We appreciate your feedback and thank you for your business. We are glad that everything worked out for you as you expected. Sincerely, Leo Braz General Manager
by Daniel R. on 09/07/2020Verified Shopper
Responded faster than everyone else. Friendly staff. Got me a great deal on the car of my dreams!
by Leonardo Braz on 09/08/2020
Hi Daniel, We appreciate your feedback. We are glad that everything worked out for you and thank you for your business. Sincerely, Leo Braz General Manager
by Esteban O. on 08/12/2020Verified Shopper
Buenísima pero no compre auto
by Leonardo Braz on 08/13/2020
We apreciate your feedback! Sincerly, Leo Braz General Manager
by 2015 TOYOTA COR L/LE/LEPL/PR/S/SPL/PR Shopper on 01/11/2019Verified Purchase
Excellent excellent excellent
by Leo Braz on 01/12/2019
We appreciate your feedback! Thank you very much for your business.
1 - 12 of 12 results

About Us

Get In Touch
Sales Information
Used Car Sales: (407) 305-5785
Today: Closed until 9:00 AM on Monday
Sunday
Closed
Monday
9:00 AM - 7:00 PM
Tuesday
9:00 AM - 7:00 PM
Wednesday
9:00 AM - 7:00 PM
Thursday
9:00 AM - 7:00 PM
Friday
9:00 AM - 7:00 PM
Saturday
9:00 AM - 7:00 PM

Frequently Asked Questions

What do verified customers think about Orlando Preowned in Orlando, FL?
Verified customers who visit Orlando Preowned in Orlando, FL rate this business 3.7 out of 5 stars, with 12 reviews.
How can I contact Orlando Preowned in Orlando, FL?
To reach the sales team at Orlando Preowned in Orlando, FL, call (407) 305-5785