by 2022 HYUNDAI PALISADE SEL Owner on 07/22/2026Verified Service
I drove into the dealership right at my appointment time, and Jacob was there to take care of my intake set everything up and I left my car there. Jacob called back with the estimate of what the charges would be which were lower than I had anticipated and we promptly made another appointment for when the backorder parts come in that weren't replaced under warranty yet.
by 2026 GENESIS G70 SPORT PRESTIGE Owner on 07/02/2026Verified Service
Had appointment for LOF and tire rotation. When I arrived on time the service writer told me it would take one and a half hours! Seemed like a long time but I agreed to wait. 2 hrs and 50 min later I saw my car in finished line , went to cashier window and she had to tell writer I was ready , he brought my key and told me that no printed receipt was available because of computer problems and he would email it to me..
by 2026 GENESIS GV70 ADVANCED Owner on 06/13/2026Verified Service
I didn't like that the dealership lied when they sold me the car. Genesis and the dealers says they have Concierge service like the high end cars. THEY DONT AND WONT COME GET YOUR CAR FOR SERVICE AND THEY DONT HAVE A LOANER AS THEY SAY. The people doing the work were fine and the reception people were fine. I'd never buy a car from them since they failed to meet their obligation.
by 2024 HYUNDAI TUCSON LIMITED Owner on 06/08/2026Verified Service
The check-in was very smooth and easy. The work on the vehicle was performed within the time promised. However, it took an additional 40 minutes to get the paperwork when the service was included in the purchase of the vehicle. The service advisor was very considerate and helpful since I was using a walker. He even brought the vehicle closer to the waiting area for me.
by 2018 HYUNDAI SANTA FE SPORT Owner on 05/31/2026Verified Service
First of all, aside from the fact that it took all day(expected), my experience was positive. Kelly was on top of things and kept me updated on progress and findings. My only negative comment is that one of the patrons was conducting business in the waiting room. Loud conversation for about an hour. Should have taken business OUTSIDE!
by Jenice A. on 05/25/2026Verified Service
I had a recall on my suv. They didn't tell me they were going to be doing an inspection for a recall. The manger argued with me over the phone. I never brought my car there, so the service department needs to step up do better communicating with there customers.
by You're Service & Parts Team on 05/26/2026
Hello, yes you came to this dealership for the first time ever with 111,788 miles on your 2018 Hyundai Santa Fe for your free recall. We perform a complimentary safety Multi Point Inspection on all vehicles that come into the dealership, it is noted at write up. Not really sure why you would have a concern with a shop performing a free service for you to advise you of items your vehicle needed repaired. Just like you did, you can simply decline the work, but if we see something we are going to document and bring it to your attention. Thank you and we hope you have a wonderful week.
by 2022 HYUNDAI TUCSON LIMITED Owner on 04/18/2026Verified Service
Did not like any of it I'm 70 years old always took care of their for all the check ups and oil changes come to find out if I had not tried to put windshield fluid in car would not have noticed radator fluid was at minimum so was brake fluid the supavisor was rude and I only have 22 thousand miles on car
by You're Service & Parts Team on 04/20/2026
Hello, not really sure what you did not like regardless of a persons age? You came back into the dealership after having you're oil change and tire rotation service done 10 months earlier saying you're fluids were not filled properly. The service manager asked you if you had filled anything/topped anything off and you advised you had not. We then showed you that the brake fluid was at a proper level and your overflow was at the proper level? Glad we were able to show you all of this while you were here. Thank you and have a wonderful week!
by Pamela S. on 04/10/2026Verified Service
I took my Genesis into the dealership because of a recall. I did not have an appointment, and I just showed up because I was afraid something might happen to the car if I waited. The service manager was super kind and took my car back to get the recall addressed. I was out of there in a short time. I expressed my extreme gratitude for their kindness and for taking me without an appointment!
by You're Service & Parts Team on 04/13/2026
Thank you!
by 2017 HYUNDAI TUCSON SE Owner on 04/06/2026Verified Service
I liked the thoroughness and courtesy of the service advisors. I didn't like the intake process when I arrived. They left me standing there which seemed like at least 15-20 minutes (I didn't actually time it) before anyone asked if I had been helped. An advisor even bypassed me to help a customer who had arrived after I did. He knew him by name, I'm a winter resident and don't know your people.
by You're Service & Parts Team on 04/13/2026
Thank you!
by 2025 HYUNDAI PALISADE SEL PREMIUM Owner on 04/05/2026Verified Service
Had car for less than 2 years, less than 30,000 miles, they said I used all of my services for my warranty, so surprised me with a high bill, not only that to change my oil took 4 hours. Watched at least 15 people come and go before me, said my papers got lost or something.
by You're Service & Parts Team on 04/13/2026
Sorry if you state the vehicle took to long for completion. As far as your service maintenance intervals, you own the vehicle and have used all of the complimentary maintenances that came with your model from Hyundai. If you have a concern with that, then perhaps contact Hyundai as we can only follow what coverages they provided. Not sure if your original dealer( where you purchased it from) did not explain it properly to you, but you have already used up all of your complimentary maintenances and it would be your responsibility to cover the remaining required maintenance intervals. Thank you and have a wonderful week.
by 2020 HYUNDAI SONATA LIMITED Owner on 04/05/2026Verified Service
Very disappointing experience. Paid for a repair that didn't fix the issue, and was later told something different was actually wrong. Also had to repeat prior service work, which raises concerns about quality.
I've owned multiple Hyundais and never had issues like this. Will be taking my business elsewhere.
by You're Service & Parts Team on 04/13/2026
We are sorry to hear that you feel you had a disappointing experience. We repaired your concern with a TSB noted and repaired the wiring that was giving a code. This was the advised steps to perform first as we do not wish to sell you any unnecessary component's and this was where we need to start. Not sure what you are talking about with repeating prior serviced work? You;re vehicle has only been here one time before in our history and at 92,834 miles we do not know what you have done elsewhere.( only thing we show is and oil change and a tire rotation in our history, there are many other required service maintenances that are due by this mileage). When we pulled up your information we see that you have brought the vehicle back to us, so glad to see that. Thank you and have a wonderful week!
by 2024 HYUNDAI PALISADE CALLIGRAPHY Owner on 03/31/2026Verified Service
Service was great, the advisor kept me informed.
However, they shared my email and phone number with the Sales Dept.
I have consequently blocked the phone numbers of the sales people that have contacted me!
This to me is an extremely poor practice and very annoying.
by 2022 HYUNDAI SANTA CRUZ SE Owner on 03/10/2026Verified Service
Daytona Hyundai helped me out with my car while I was on vacation. They were quick and professional. They got my car back on the road with minimal disruption to my vacation. My car made it back home to Massachusetts without any issues after their service.
by 2025 GENESIS GV80 COUPE Owner on 02/11/2026Verified Service
My service advisor Q was very attentive and seemed determined to help me resolve the issue with my GV80. Q stayed on top of any/all developments involving the ordering and installation of the part needed for my repair, even calling on a Saturday to give me an update.
by Gail K. on 01/31/2026Verified Service
Would of given 5 stars, but no service advisor came to talk to me, when I dropped off, person who took key said a service advisor will talk to me shortly, never happened.
Eventually I got a text from advisor if I have any questions to call.
When my car was done I meet my advisor, wasn't impressed with him I've had better service advisors on prior appointments.
by 2021 HYUNDAI SANTA FE CALLIGRAPHY Owner on 01/27/2026Verified Service
The communication through my process was great. My service advisor kept me updated and was there when I had questions. The only negative thing I can say is if your vehicle is being serviced the dealership should wash it before pick up but other than that my experience was good
by Jim B. on 12/24/2025Verified Service
Car had to be towed in because of defective battery. Battery had been installed by the dealer only a few months prior. Took car in on Tuesday, got it back Friday.
Greasy fingerprints on alcantara upholstery. This car is perfect, always babied and cared for, and cost over $70,000 at this dealership. Greasy fingerprints on the upholstery?
by 2021 HYUNDAI SANTA FE SEL Owner on 12/15/2025Verified Service
The overall service was great , everything was explained in great detail. the only thing that was missed was the sticker for the next oil change. It may not be an issue for most people but I rely more on that type of information than computers. I also know the car keeps people informed.
by 2025 HYUNDAI SONATA SEL Owner on 12/07/2025Verified Service
Daytona Hyundai service goes the extra mile to satisfy their customers. Our new Sonota had a tail light damaged during shipping, to care of it no problem. Also, to make my wife and I totally happy with the purchase, added the window tint we wanted at no charge! Thank you Danie and service team.
by 2024 HYUNDAI ELANTRA SEL Owner on 12/05/2025Verified Service
Greeted promptly,service advisor Quindon was very polite,look time to hear concerns,texted me during wait to see if I had any questions,walked me to car to insure I had any questions.After some previous bad experiences here I was ready to drive 70 miles to another dealer-the sevrvice dept. now is very well run and I had an excellent experience
1 - 20 of 1,106 results
Service Information
Don't miss your service!
Schedule or call your dealer for service appointment today to avoid costly repair cost.
9,148 Customer Favorites
Customers who favorite a shop get free open recall alerts, service reminders, vehicle service history, & more!
Top Services Performed
Based on CARFAX Service History, Daytona Hyundai specializes in these services, in addition to many others.
Auto Maintenance
Battery Service
Brake Service
Check Engine Light Diagnosis
Electrical Repair
Emissions Inspection
Engine Service & Repair
Exhaust
Full Service Auto Repair
Mechanical Repair
Muffler Repair
Oil Change
Safety Inspection
Steering & Suspension
Tire Rotation
Tire Service & Repair
Transmission Service & Repair
Wheel Alignment
Top Makes Serviced
Based on CARFAX Service History, Daytona Hyundai specializes in these makes, in addition to many others.
Ford
Genesis
Hyundai
Kia
Toyota
Shop Amenities
Complimentary Drinks
Courtesy Shuttle
Free Wi-Fi
Snacks
About Us
We made your Hyundai the superior vehicle it is today and we want to ensure it remains that way - whether it's taken you 10,000 miles or 100,000 miles. That's why Daytona Hyundai offers Hyundai service and repair, so you have access to the latest spe...
What do verified customers think about Daytona Hyundai in Daytona Beach, FL?
Verified customers who visit Daytona Hyundai in Daytona Beach, FL rate this business 4.4 out of 5 stars, with 1,106 reviews. 9,148 customers favorited this location.
How can I contact Daytona Hyundai in Daytona Beach, FL?
To reach the sales team at Daytona Hyundai in Daytona Beach, FL, call (386) 200-1581. To reach the service department, call (877) 365-8991
How can I schedule a service appointment with Daytona Hyundai in Daytona Beach, FL?