INVENTORY
RATINGS & REVIEWS

284 Used Vehicles at Westcoast Auto Sales

2017 Maserati Levante S
48 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Hyundai Sonata Limited Edition
42 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2014 Ford Explorer Limited Edition
40 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Chevrolet Tahoe LT
48 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Honda Pilot EXL
40 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Hyundai Santa Fe Sport
35 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Volkswagen Tiguan Wolfsburg Edition
42 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Hyundai Sonata Limited Edition
49 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2016 BMW X4 xDrive35i
45 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Hyundai Sonata Limited Edition
53 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2016 Honda Civic Touring
39 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Nissan Murano S
40 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Jeep Grand Cherokee Laredo
43 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2018 Toyota 4Runner
46 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Honda CR-V Touring
45 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 Hyundai Sonata Limited Edition
48 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 BMW 5 Series 535i
42 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2015 BMW M5
56 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2016 Jeep Cherokee Trailhawk
46 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2016 Mercedes-Benz E-Class E 350
43 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2014 Chevrolet Corvette Z51 LT2
40 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Hyundai Veloster
37 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2018 Nissan Maxima SV
44 Photos
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Dodge Grand Caravan GT
39 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
2017 Ford Focus SE
37 Photos
PRICE DROP
Location: Montclair, CA
Dealer Rating:
3.3
10 Verified Reviews
Displaying 1 - 25 of 284 results

Dealer Ratings & Reviews

3.3
10 Verified Reviews
5 Star
30%
4 Star
20%
3 Star
20%
2 Star
10%
1 Star
20%

Dealer Ratings & Reviews

by Greg G. on Sep 2018Verified Shopper
Order takers
No flexibility on price so you are better off buying your car from Costco, at Amazon Auto, Karvana and saving the time.
"Ali ", responded to this review
I'm sorry we didn't earn your business. However, time is not the only factor to make a deal. When buying used car there is no apple to apple. Prices varies due to many differences such as and not limited to , condition( paint work, dents, previous accidents, rough, scratches)., options, color combinations, smog and safety vs preventative maintenance, etc. Moreover, our cars are CPO quality priced well below market average and for a fact higher quality than Carvana and CarMax.More
by Roberto P. on Aug 2018Verified Shopper
Sportage 2015
Easy to talk to them, unbale to close the deal but pleasant negotiations
by Celida A. on Aug 2018Verified Purchase
Customer service can be better
The sales employee was very nice. But I can't say for the manager he was rude, insensitive and talked like I was a IDIOT. I did speak to him on that and after that he did calm down. I did buy the car I wanted it was for a VERY good price or else I would have walked away. Other than the D**k manager everyone was pleasant. If you ever go don't let him belittle you. He'll calm down. Sad to say u can let a bully be a bully......More
by Joseph K. on Jul 2018Verified Shopper
Responsive but not accurate
Why does every dealership say their price is always the cheapest within 500 miles radius when its not...
"Ali", responded to this review
Sorry for the confusion, We never say we have the cheapest cars as we do not sell nothing but the cleanest cars on the market. We do not buy the cheapest cars and we do not go cheap on recon. We offer the best value for your money. No one will offer you a better quality car and service than Westcoast auto Sales. If you are looking for the cheapest and don't care about the quality, options, service than we are not the perfect fit. Sorry for thatMore
by Michelle C. on Jun 2018Verified Purchase
Commitment not kept
At first things were good. Luis Calle was my salesman. He was very nice. I traded in my car that was in pristine condition. He couldn't find anything to ding my trade in value. He was very impressed. The car I bought had 1 key. I asked him if he would provided a second key, since after all I did everything to make the sale easy. I gave him a clean car and 2 keys. He asked me for the title I said it was at home and I'd give it to him the next day. I did what I said. I said can you get me a second key since I gave you 2 can you get me a second one? He said sure no problem. He knew a guy. I said that's great. I really need that second key. For about 1 month we were going back and forth. He said he would take care of it. He's just been to busy, but has a day off and will take care of it then. I said thank you. I texted him once a week following up regarding the key. He then ignored me. No answer. I emailed him the following week and received no reply. It's been 3 months and I've been ignored. Also, I hadn't noticed that the tires on my new car were bald. No treading. I had to replace all 4 of them. I had asked Luis if he'd be willing to just get my tires since it was very dangerous to drive with the all most bald tires. Again I was ignored. I bought my Car in February and I have no second, had to replace my tires, and still haven't heard back. Luis Calle is not a man of his word I suggest not closing any deals with him unless ALL you request is given to you and DEFINITELY check your tires! I would not recommend this dealershipMore
"Ali", responded to this review
Michelle, I'm very disappointed to see such review. As a customer of Westcoast you should have seen all over the dealership NO VERBAL PROMISES posts. We do not make any verbal promises, and if Luis did, you should have told him to put it in writing so that way no he said she said. I never make a customer upset over a promise because I never break my promises. Anyhow in your case I will buy you a second key and hope That will make you happy and restore our reputation.More
by Damon E. on Jun 2018Verified Shopper
I never bought a car there all they did was send my credit application to other people
Didnt have any at the dealership
by Sue T. on Jun 2018Verified Purchase
Good but not good
I liked: Great service, business was well kept, inventory was amazing, transaction was quick and easy, and car was beautiful. Didn't like: I had no choice but to accept and pay for a security subscription that cost almost $800, and car wasn't cleaned before I drove it home.More
by Patrick E. on Mar 2018Verified Service
Great dealership very friendly and not forceful
by 2014 FORD MUSTANG Owner on Nov 2016Verified Service
by 2014 FORD MUSTANG Owner on Oct 2016Verified Service
At the time when I bought this car it was serviced and very well inspected and maintained.
Loading cars...